A PAYPAL Regisztráció egyszerű, gyors; a PAYPAL fizetés és pénzátutalás BIZTONSÁGOS és praktikus.
Ez az internet egyik leghasznosabb eszköze, amelyet már tízmilliók használnak!

13.12.07

Paypal Regisztráció

Oly sokan kérdeztétek, kedves barátaim, ismerőseim, hogy hol van a magyar nyelvű Paypal regisztráció, hogy készítetek nektek egy paypal regisztráció és fizetés ismertető oldalt, egy blogot amiből naprakészen értesülhettek a fontosabb paypal információkról!

  • Paypal Regisztráció

Itt a magyarnyelvű leírás, ami a paypal regisztráció sikeres végrehajtásához!

(Ez az oldal tartalmazza az ismerőseimtől kapott, előre elkészítet képeket és leírásokat is, amelyek más weboldalakon bemutatják a paypal használatát!)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Nagyon jónak találom ezt az oldalt.
Hasznos információkkal! Szeretnék
kérdezni, ha lehetséges. Nekem Personal
Account csomagom van jelenleg. A kártyámat
csak két hét múlva tudom beregisztrálni,
akkor fog elkészülni. De gondolkoztam
azon is, hogy csak bankszámlaszámot adok
meg és arra fogom az érkező pénzt kikérni.
Szóval még ellenőrizetlen státuszu vagyok. Néztem a limiteket, de a pénz
fogadási limitet nem találom a PayPal
oldalamon. Szóval jó lenne tudni, hogy
egy évben milyen összegig fogadhatok
pénzt kártya regisztrálása nélkül?
Ha jól emlékszem kártya regisztrálása
esetén 630.000 HUF-ig lehet pénzt fogadni a PTC cégektől illetve a belső
számlára. A választ előre is köszönöm!
ditti2@citromail.hu

Üdv. Ditta

Névtelen írta...

Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy a Paypal oldalon van egy wiew limits-ben Receiving limit per year mellett szerepel egy összeg 630ft.
Mi ez?
És mit kell ezzel csinálni?

Virág_Ádám írta...

Hello.
internetes vásárláson szeretnék részt venni.
regisztráltam minden rendben ment addig amig vásárolni akartam egy oldalon keresztül.
ugyanis kért 400 huf forintot egy 4 darabos számjegyü kódhoz.
rendben rámentem véletlenül kétszer a pénzt azonnal levonta, de a 4 jegyű kódót azóta sem küldte.
mi a teendő????

Unknown írta...

Sziasztok.
Nem tudok regisztrálni a Paypal-re.
Mivel nem tudok angolul, igy a képek alapján, és a magyar leirás alapján probáltam meg.Sajna mást mutat a leirás mint ami a regisztráci során. Miért? Többször probáltam, nem sikerült.
Elöre is köszi a segitséget ha valaki tud.

Unknown írta...

Nagyon hasznosnak találtam az oldalon található információkat. Ugyan most már 2010-es évet írunk és egy kicsit megváltozott a regisztráció folyamata, de a lényegi információkat tartalmazta a segédlet. Nagyon szépen köszönöm! Üdv Norbi

Zellei Tímea írta...

nekem egy olyan kérdésem lenne, h ha egyszer regisztráltam a paypalra, akk hogyan tudom magam utána törölni? Köszi

georg írta...

Nekem 2 paypal fiókom van.Szeretném törölni az egyiket,Hogyan tehetném meg?

Kereskedői Számlanyitás (angol nyelvű oldal):

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SEOKE - Ez a SEO -ké! OK? Ez itt a... SEO

Ajándék (ingyenes látogatottságnövelés tanfolyam és eszközök):

Programozó Állás

Értékesítés Online Marketing

Eladó Domain = EladoDomain.NET