A PAYPAL Regisztráció egyszerű, gyors; a PAYPAL fizetés és pénzátutalás BIZTONSÁGOS és praktikus.
Ez az internet egyik leghasznosabb eszköze, amelyet már tízmilliók használnak!

16.12.07

Paypal Regisztráció Segédlet (magyar)

Kedves Barátaim, Ismerőseim, és kedves Ismeretlenek!

Köszönöm a "Magyar PayPal Regisztráció" blogom létrehozásában nyújtott segítséget!

Kiemelet köszönet jár Pap Lászlónak, az FFI (üzemanyag megtakarítás) vezető munkatársának! László, és a több ezer munkatársa is sikerrel használja a Paypal-t!

A most indult Ewinbooks.Com (Ewinbook.hu) is, és még igen sok online vállalkozás, valamint sok-sok millió magánember használja Paypal Rendszer fizetésre és átutalások fogadására!

:-)

2 megjegyzés:

Erika írta...

Szia! Most regisztráltam Paypal számlára. Lenne pár kérdésem.
1.Personal vagy Premier-re kell kattintani a 3. lépésben./Én a Premierre kattintottam./
2. Cégektől várnék bevételt, de magán személy vagyok. Jól választottem-e?
3.Azt olvastam a Paypal-oldalon, hogy 25000-ft a limit.
4. Ez azt jelenti, hogy egyszerre nem utalhatnak nekem, pl.35000-ft-ot?

WESTUPAY írta...

Megérkezett a magyar Westupay

http://www.westupay.eu

Biztonságos Pénztküldés és fogadás: Pénz küldés Családomnak,Barátoknak és,Ismerösnek.Értékesítsen és fogadja az átutalások minden típusát beleértve a fizetokártyákat az egész világon
Pénzt küldeni vagy fogadni illeték nélkül:

Miért kellene mindenhol megadni a számla szám adatokat ha ez egyszerübben is megoldadható.

Kereskedői Számlanyitás (angol nyelvű oldal):

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SEOKE - Ez a SEO -ké! OK? Ez itt a... SEO

Ajándék (ingyenes látogatottságnövelés tanfolyam és eszközök):

Programozó Állás

Értékesítés Online Marketing

Eladó Domain = EladoDomain.NET